zondag 26 februari 2012

Familie bezoek

De carpaccio
Zaterdag was ik voor het eerst in langere tijd weer eens bij mijn zuster en zwager op visite. Ondanks de korte afstand tussen Amstelveen en Amsterdam zien we elkaar meestal bij mijn ouders. Toen ik binnenkwam werd ik al snel hartelijk begroet door mijn neefje in de hoop dat ik wat films bij me had. Toen hij er achter kwam dat ik niets bij me had keerde hij echter al gauw terug naar de hobby kamer waar hij met een vriendje weer achter de computer kroop (herkenbaar gedrag moet ik dan bekennen). Mijn nichtje kwam ook terug van haar bijbaantje en enige tijd later zetten we ons aan de maaltijd.

Vooraf een lekkere carpaccio (op mijn opmerking dat ze goed uitgepakt had reageerde mijn zusje met de opmerking ja dat klopt, ik heb het net uitgepakt) maar het hoofdgerecht was een heerlijke pasta met daarbij een lekkere salade. Onder het eten zat mijn neefje druk met de iPhone van mijn zusje te spelen en liet me onder andere de demo van een RPG zien. Het bleek om het laatste deel van de elder scrolls serie te gaan en de demo zag er erg gelikt uit. Uiteraard wou hij het spel hebben en ik beloofde voor hem te gaan kijken. Nu ziet het spel er best wel gaaf uit en na Dragon Age heb ik geen RPG meer gespeeld, misschien is het ook wat voor mij,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten