donderdag 16 februari 2012

Mystery mania

Het loont de moeite om dagelijks even te kijken welke iPhone games en apps die dag gratis te downloaden zijn. Een tijdje terug was mijn oog gevallen op mystery mania, inmiddels alweer een betaalde app, Het spel gaat om een robot met geheugen verlies die in een huis wakker wordt en zich van kamer tot kamer door het huis heen moet puzzelen om erachter te komen wie hij is, wat er gebeurd is en wat hij moet doen om alles weer op te lossen.

Het is een erg vermakelijk spelletje en al gauw was ik druk bezig om F8(de naam van de robot) te helpen om de mysteries op te lossen. Inmiddels ben ik er in geslaagd om het spel uit te spelen en het mysterie op te lossen. Het spel is echter dermate verslavend dat ik druk bezig ben om alle speciale acties die in het spel verborgen zitten te verkrijgen. Ik heb er daar nu 24 van de 33 van. Nog even doorspelen en mijn eerste iPhone game is van A tot Z uitgespeeld.

1 opmerking: