donderdag 23 februari 2012

Nog meer tickets

We're on a roll zoals dat zo mooi heet in de Angelsaksische landen. Na tickets gekocht te hebben voor het Japanse country optreden in de Grand Ole Opry is het tweede muzikale (en eet) event geboekt. We gaan op de zondagavond een tocht maken met de General Jackson showboat over de Mississippi. Uiteraard is daar een echt southern dinner bij inbegrepen maar wat veel belangrijker is, er zit ook een complete muzikale show aan vast. En wat nog mooier is, dit seizoen is er een compleet nieuwe show van Steve Hall die alle muziek soorten die Tennessee heeft voortgebracht gaat spelen. We krijgen bluegrass, soul, gospel en (uiteraard) country. Om met de blues brothers te spreken. We've got both kinds here Country AND Western.

Omdat we lekker vroeg geboekt hebben, hebben we een tafeltje helemaal vooraan, rij twee voor het podium. Dat doet me denken aan een comedy show die we in Dublin bezochten en waar we ook bijna helemaal vooraan zaten en een uitstekende link hadden met de crew die daar optrad. Ik moet zeggen ik kijk uit naar de Grand Ole Opry maar ik kijk nog meer vooruit naar de General Jackson. De vakantie stemming begint er al aardig in te komen en het duurt nog drie maanden voor het zo ver is.

1 opmerking:

  1. Nou, dat gaat de goede kant op. Hmmmm.....ik heb er ook al zin in!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen