woensdag 30 september 2015

Het gemaal

Altijd goed
Zondag was ik met mijn ouders gaan lunchen. Ik had ze drie weken niet gezien en vond het dus tijd voor iets meer dan een standaard bezoekje en een lunch is dan een prima alternatief.

De keuze was op het gemaal gevallen, niet al te ver weg, een mooie locatie een prima keuken en vriendelijke bediening. Tegen half een arriveerde ik dan ook bij mijn ouders en zo'n vijftien minuten later betraden wij, een op dat moment nog leeg, restaurant. Het was mooi weer maar helaas niet mooi genoeg om buiten te zitten dus we namen plaats aan een tafeltje aan het raam waar onder het genot van een glas sauvignon de kaart bestudeerd werd. De keuze viel op de kipsaté (twee maal, een met brood en een met friet) en de geitenkaas salade. Terwijl het restaurant wat voller begon te worden arriveerde onze maaltijd en die smaakte iedereen prima. Na de koffie en espresso namen we afscheid van het gemaal na een erg gezellig middag die we zeker een keertje gaan herhalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten