vrijdag 4 september 2015

Constantine

Onze held
Inmiddels heb ik seizoen twee van the agents of S.H.I.E.L.D. uitgekeken en dus is het weer tijd voor een nieuwe serie. Aangezien superhelden erg populair zijn momenteel is er een ruime keuze aan nieuwe series en na anpel beraad viel mijn keuze op de tv serie Constantine naar de comic Hellblazer van DC.

De serie was na twaalf afleveringen reeds gestopt maar dat maakte het in ieder geval tot een behapbaar geheel. Ik heb inmiddels de eerste drie afleveringen gezien en alhoewel de serie het niet haalt bij mijn favoreeite DC serie Gotham vind ik hem zeker niet slecht. De roots van de comic zijn goed herkenbaar en ook het personage met zijn karaktertrekjes zijn die van het personage dat ik ken. Voor de komende tijd heb ik weer een nieuwe serie om te gaan kijken en daarna zien we wel weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten