donderdag 1 oktober 2015

MRI II

Daar waren we weer
Dinsdag was het tijd voor mijn tweede MRI scan en ik melde mij dan om kwart voor negen netjes aan de balie van de afdeling radiologie van het slotervaart ziekenhuis. Ik kende de procedure dus liep na mij gemeld te hebben door naar de wachtruimte waar ik al gauw naar binnen geroepen werd.

Ik lag al snel op de bank maar toen week de procedure af van de vorige keer. Aangezien ik nu een nek scan kreeg werd mijn hoofd met een open masker bedekt en kreeg ik wat kussentjes onder mijn hoofd om te zorgen dat ik stabiel lag. Ook werd er een naald in mijn arm geprikt daar ik twee keer gescand zou worden, zonder en met contrast vloeistof. Het zou een half uurtje duren, net zoals de vorige keer, maar op het eind besloot de arts om ook mijn onderrug nog een keer te scannen vanwege de contrast vloeistof vermoed ik. Kortom i.p.v. een half uur duurde het een uur voor ik weer naar huis kon. De afspraak met de arts is een week later dus dan ga ik horen wat er gevonden is en wat de vervolgstappen gaan worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten