woensdag 9 september 2015

Grolsch cine café

Een armoedige maaltijd
Dinsdag was de langverwachte dag, het concert van U2, waar ik al sinds vorig jaar kaartjes voor had, stond op de agenda. Ik vertrok dus op tijd van mijn werk en pikte mijn zwager bij hem thuis op. Daarna reden we naar een carpool plek vlak bij ons doel en namen de bus voor vier haltes om uit te stappen op het busstation van de arena boulevard.

Het was er al aardig druk en de plek waar ik een hapje wilde eten, Jinso, zat werkelijk bomvol. Vervolgens liepen we naar het Grolsch cine café dat op het eerste oog net zo vol zat. Er bleken boven echter nog tafeltjes vrij te zijn en al gauw zaten wij, bestelden twee bier en kregen de versimpelde kaart die men bij evenementen hanteerde. Onze serveerster hoefde niet te wachten want we bestelden direct beiden een kipsaté die in een vlot tempo arriveerde. Dat was echter het enige goede aan de maaltijd want het eten was lauw, de portie aan de krappe kant en de frietjes niet knapperig. We besloten om niet protesteren want het was eetbaar genoeg maar een fooitje kon de bediening wel vergeten en bij een concert zullen zij mij hier niet meer terugzien want onder normale omstandigheden is het hier goed toeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten