woensdag 23 september 2015

Verjaardagsfeest

Om de hoek zat er dus een
Zaterdag was ik op een verjaardag in Budel en daar werd ik flink met de onderbuik van de samenleving geconfronteerd. Het merendeel van de aanwezigen was zowel pro Wilders als anti- asielzoekers. Er was slechts een enkele stem die aangaf dat Wilders alleen maar stennis schopte en geen oplossingen bood. De discussies waren behoorlijk fel en ik hield mij er buiten want uiteraard heb ik ook geen oplossing in huis.

Toen ik na afloop naar huis reed begreep ik de felheid van de discussies wat beter want op de terugweg reed ik langs veel over de wegen sjokkende doelloze mensen en buiten de stadsgrenzen zag ik het AZC waar deze mensen kennelijk verblijven. Dan pas zie je echt hoe groot de problemen zijn. Hopelijk gaat er een oplossing komen want dit kan zo niet doorgaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten