woensdag 16 september 2015

Uitslag

Ik doe er dit jaar een fors beroep op
Dinsdag was ik in het ziekenhuis om de uitslag van mijn laatste onderzoek met mijn arts te bespreken. Helaas gaf hij aan dat ook dit onderzoek geen duidelijk resultaten gaf zodat we verder moeten gaan zoeken wat de beste behandelmethode voor mij is. Daarom bracht ik wederom een bezoek aan de afdeling radiologie om een afspraak voor een nieuwe MRI in te plannen (deze keer de bovenkant van mijn rug) en daarna was het een bezoek aan de afdeling rpikken om voor de tweede keer wat buisjes bloed af te staan. Aangezien er een redelijke wachtrij voor de MRI (kennelijk erg populair) is gaat het een week of vier duren voordat ik wederom met mijn arts om tafel zit om verdere duidelijkheid te scheppen.

Maar na de afgelopen maanden weet ik in ieder geval twee dingen zeker, de fysiotherapie helpt wel degelijk want ik beweeg stukken soepeler dan toen ik hiermee begon en mijn zorgverzekeraar zal niet blij zijn met de kosten die ik dit jaar veroorzaak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten