zondag 27 september 2015

Bataviastad

De ceasar salad
Zaterdag was het tijd voor een bezoekje aan Batavia stad, de outlet waar ik bijna noot kleding koop (want in Amerika vele malen goedkoper) maar wel andere spullen.

We arriveerden rond half een met een heerlijk zonnetje en we starten mer de lunch. Deze keer viel de keuze op grand café restaurant Sailor's en met het prachtige weer besloten we tot een plaatsje op het terras. Er werd koffie en thee gebracht en na bestuderen van de kaart viel de keuze op brood met huisgemaakte tonijnsalade en een caesar salade, de grote favoriet van een kennis van mij. Beiden smaakten prima en samen met een spa rood en spa blauw werd de maaltijd verorberd.

Vervolgens was het tijd voor het shopping gedeelte en ik had mijn zinnen gezet op een nieuwe koffer daar de mijne de laatste Amerika trip niet overleefd had. helaas kon ik niet slagen dus hield ik het bij wat nieuwe spullen voor de keuken. Dan maar ergens anders op zoek naar een nieuwe koffer voor Amerika 2016.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten