zaterdag 5 september 2015

Windows 10 update

Ook ik ben over
Mijn gratis update naar Windows 10 stond al enige tijd klaar maar ik had hem nog niet geïnstalleerd omdat ik wou weten of er veel problemen mee waren. Inmiddels was ik dan toch zover en besloot Windows 10 te installeren. Ik startte de app en las de tekst die mij vertelde dat alles klaar stond en hij over tien seconden zou beginnen met updaten. Vervolgens kwam er eventjes wachten in beeld en geduldig mens als ik ben wachtte ik een kwartier voordat ik besloot dat het misschien toch niet ging werken.

Na wat googelen vond ik uit dat dit een vaker voorkomende fout was en dat ik de boel handmatig een schop moest geven. Zo gezegd zo gedaan en toen begon wel het update proces. Na geruime tijd was het klaar en startte mijn pc op met Windows 10.Zo te zien was alles was goed gegaan op een kleinigheidje na, De resolutie van mijn monitor stond niet meer goed maar dat had ik snel hersteld. Nu gaan we eens kijken wat de verschillen tussen Windows 7 en Windows 10 zijn in de komende dagen en of er nog verborgen problemen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten