zondag 20 september 2015

Woodstone

Mijn pizza
Het bier en de ballen waren weggewerkt en het was tijd voor het tweede onderdeel van de avond, de maaltijd. We hadden een makkelijk avondje qua verplaatsingen wat plaats van handelen was Woodstone, op de spreekwoordelijke steenworp van de Jopenkerk.

Ook hier hadden we profijt van de vroege start want er was nog meer dan voldoende plaats, het enige nadeel van Woodstone is namelijk dat je er niet kunt reserveren. We namen plaats en onder het genot van een mooie rode tempranillo werd de kaart bestudeerd. Het voorgerecht werd de schaal antipasti voor twee (die prima verzorgd was en evengoed smaakte als hij eruitzag) en als hoofdgerecht koos ik voor een pizza. Nu eet ik al behoorlijk lang geen pizza's meer vanwege de calorieën maar Woodstone biedt een cariant, de pizza balancia, waar het hart van de pizza vervangen is door een salade. Ik koos de chiavari, kip, jalapeno's, en paprika met een salade van verse baby spinazie en rucola. Heerlijk pittig en aangezien het mijn eerste pizza in een behoorlijke tijd was smaakte hij dubbel zo goed. Kortom ik was klaar voor de derde en laatste activiteit van de avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten