dinsdag 15 september 2015

Mojo

Het verkoop kanaal
Ik was afgelopen week bij U2 in de Ziggo dome en dat betekent dat je je kaartjes via Mojo koopt. Dat houdt in dat je je email adres gekoppeld hebt en op die manier berichten krijgt over het concert. Zo werd mij deze keer netjes verteld dat de begintijd naar 20:00 was verschoven, nieuws waar je blij van bent dat je het gekregen hebt.

Maandag kreeg ik een nieuw bericht over de show, dat er online beeldmateriaal stond om te bekijken, of ik het wilde liken en oh ja dat de volgende concerten, gebaseerd op mijn bezoek aan U2, ook interessant voor mij waren. Zoeken op de Mojo website leerde mij dat er geen optie was om reclame uit te zetten en dat vindt ik toch wel erg jammer in deze tijd. Het zou Mojo sieren als ze deze optie wilden toevoegen want dan wordt ik nog een stuk blijer van hun service.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten