zaterdag 1 maart 2014

Moderne helplijnen

Dit bedrijf dus
Mijn ouders hadden een nieuwe tv gekocht van Philips. Het was een zogenaamde smart tv met allerlei mogelijkheden en aansluitingen en hij kon ook diverse video formaten afspelen. gewapend met een HD ging ik dan ook naar mijn ouders en keek of de tv de films kon afspelen. Dat bleek inderdaad probleemloos te werken maar ik slaagde er niet in om het menu van de films met de afstandsbediening te bereken. Ik ging dan ook zonder succes terug naar huis om te kijken of ik een oplossing voor het probleem kon vinden.

Op Google vond ik geen antwoord op mijn vragen maar Philips bleek een online chat kanaal te hebben en al snel zat ik met een Remco aan tafel die ik mijn probleem uitlegde. Helaas bleek de tv mijn wensen niet te ondersteunen en gaat dit niet werken. Toch is het wel prettig dat door de moderne technologie je zo snel met iemand in contact kan komen en je vragen beantwoord kan krijgen. Nu zoeken naar een andere oplossing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten