donderdag 6 maart 2014

Lokale partijen

Dit soort partijen dus
Iets meer dan vier jaar geleden verscheen hier een bericht over een van mijn vrienden die in de politiek was gegaan en in Zaanstad op de lijst van de VVD stond. Dat was een succes want hij kwam zowel in de gemeenteraad terecht en werd fractievoorzitter van de partij. De afgelopen maanden gebeurden er echter hele vervelende dingen in de partij waardoor de complete fractie buiten spel gezet werd en hij besloot dan ook over te stappen naar ZIP een lokale partij. Aangezien hij de afgelopen vier jaar veel bewezen heeft staat hij nu nummer twee op de lijst. Kijk eens op de site van ZIP en indien je je kunt vinden in hun ideeën stem dan op René.

Daar houdt het niet mee op want een van mijn andere vrienden, Simon zit al enige tijd als (steun)fractielid van Volendam80 in de politiek. Dit jaar is hij ook verkiesbaar en staat als nummer zes op de lijst van Volendam80.Aangezien de partij nu zes raadsleden en twee wethouders heeft zou dat heel goed kunnen betekenen dat ik straks twee vrienden heb die in de gemeenteraad zitten, een verdubbeling van het huidige aantal. Simon is zelfs al een blog begonnen om zijn mening (en Simon heeft altijd een mening) te ventileren. Je kunt dat blog hier vinden en zo eens zien wat Simon zijn meningen zijn. Mocht je je in idealen van Volendam80 vinden dan adviseer ik je op Simon te stemmen, iemand die altijd 110% geeft.

1 opmerking:

  1. Ik ben een fan van Simon!! Als ik in Volendam zou worden zou hij zeker een voorkeurstem van mij krijgen. Go for it!!!

    BeantwoordenVerwijderen