woensdag 5 maart 2014

Kado's van Nuon

Het logo van Nuon
Ik vond een brief van Nuon in mijn brievenbus waarin ze aankondigden dat ze een spaarprogramma voor vaste klanten waren gestart. Omdat ik al meer dan tien jaar klant was (ik heb geen keuze ant ik heb stadsverwarming) viel ik in de platina categorie waarbij ik 200 punten kreeg en er 25 per maand spaarde als ik mij aanmeldde via de website.

Na wat rondspeuren op de site kwam ik erachter dat ze maar een ding boden dat ik interessant vind en dat zijn gratis bioscoopkaartjes. Een kaartje is 180 punten en dat betekent dat ik er wel één per jaar kan krijgen met mijn 25 punten. Vetpot eerste klas zou ik zo zeggen. Samen met mijn start van 200 punten heb ik na acht maanden al genoeg gespaard om met zijn tweeën naar de bioscoop te gaan. En als je kijkt naar de site waar je je moet registreren komen al meteen de verborgen bedoelingen van Nuon naar boven. Er staat aangevinkt dat je al je post voortaan digitaal wilt ontvangen (een fijne kostenbesparing voor Nuon). Maar ja, ik ben en blijf Hollander hè. Ik heb me dus aangemeld, alle ongewenste vinkjes bij het registeren uitgezet en kan over vier maanden een keertje gratis naar de film samen met iemand anders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten