maandag 10 maart 2014

Verjaardag

Lekkere hapjes
Zondag was de verjaardag van mijn moeder en in de loop van de middag verzamelden wijn ons dan ook in het huis van mijn ouders om dat te vieren. Het was schitterend weer en dat betekende dat wij heerlijk in de tuin zaten met een zonnetje en een drankje en een hapje. Op een geggeven ogenblik werd het echter te fris en verhuisden we naar binnen om daar de gezellige middag voort te zetten. Een van de dingen die we daar deden was dat mijn nichtje en ik druk bezig waren om de media player te installeren die we voor mijn ouders meegenomen hadden zodat mijn ouders makkelijk naar films konden kijken. Het verliep als een zonnetje en in no time werkte alles en konden wij uitleggen hoe alles werkte.zodat mijn ouders probleemloos naar de films konden kijken die ikd e afgelopen tijd had gedownload.

Toen was het echter tijd om te gaan eten en kwamen de schalen met broodjes (croissants voor min neefjes), vis (ham voor mijn neefje) en lekkere kaasjes op tafel. Het smaakte allemaal even voortreffelijk maar jna de maaltijd en de koffie en thee was het tijd om afscheid te nemen want iedereen had nog zat te doen. Maar over een week zien we elkaar weer want dan vieren we de verjaardag van mijn nichtje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten