vrijdag 28 februari 2014

Nieuw bed

De buit
Ik ben niet van de hele snelle zoals mijn vrienden en familie weten. Een goed voorbeeld daarvan is mijn nieuwe bed dat donderdag bezorgd werd. Ik had meer dan een jaar geleden besloten dat  het tijd was voor een nieuw bed maar deed er daarna maanden over om er een te gaan kopen. Vorig jaar november was het eindelijk zover en ging ik samen met een goede vriendin shoppen. Dat lukte probleemloos maar ik kreeg te horen dat ik tot februari moest wachtten voordat het bed gemaakt was (handwerk kost wat langer).

Gisteren was het dan eindelijk zo ver en om kwart over negen ging de bel. Twee Nederlandse mannen haalden in een sneltreinvaat mijn oude bed uit elkaar en terwijl zij dat afvoerden naar de auto had ik even de tijd om te stofzuigen. Het neerzetten van de box spring was de beroemde piece of cake en al snel verlieten zij het pand weer waarna ik het bed kon opmalen met nieuwe molton, hoeslaken, kussens en dekbed. Ik had echter nog wel mijn oude kussenslopen en dekbedovertrek en die pasten niet meer bij de rest. Kortom er moet binnenkort nog wat aangeschaft gaan worden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten