vrijdag 21 maart 2014

Mijn eerste tweet

Het logo van Twitter
Twitter bestaat inmiddels alweer acht jaar en ter ere daarvan is er een pagina in het leven geroepen waar je jouw eerste tweet kan terugvinden. Uiteraard triggerde dat mij om eens te kijken wanneer ik met Twitter begonnen was en wat die bewuste eerste tweet van mij dan wel niet was.

Welnu die eerste tweet bleek op 7 augustus 2010 plaatsgevonden te hebben en vond plaats vanuit de keuken van mijn zusje en zwager waar ik had gegeten. Hij was vergezeld van een foto van mijn nichtje aan tafel. De dag daarop blogde ik ook over mijn eerste Twitter ervaring. Ik vroeg mij toen af of ik een fanatiek twitteraar zou worden en die vraag is vier jaar later met een volmondig nee te beantwoorden. Ik heb in die vier jaar 214 tweets de wereld in geslingerd en dat komt neer op plusminus een tweet per week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten