dinsdag 4 maart 2014

Zaterdagavond stapavond

In mijn geval dus collega gevonden
Door allerlei vervelende zaken als familiebezoek, uit eten gaan en naar de bioscoop gaan was vrijdagavond stapavond niet doorgegaan en werd de afgelopen week dan ook de variant zaterdagavond stapavond weer van stal gehaald.

Ik was als eerste bij het elfde gebod en zat daar rustig van een biertje te genieten toen opeens een collega van mij met een vriend van hem kwam binnen lopen. Hij wist dat dit mijn stamkroeg was en was op de gok binnengelopen en ja hoor ik was toevallig ook aanwezig. Ik maakte kennis met zijn maat en na enkele biertjes kwamen de andere deelnemers opdagen en werd het een ouderwetse stapavond die via de hartjes bij de Mekhong eindigde. Toen ik hem maandag op het werk sprak bleek dat hij het erg leuk had gevonden en dat we maar snel een keer een afspraak voor een herhaling inclusief eten moesten maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten