zaterdag 29 juni 2013

iPad

Ik liep al geruime tijd te twijfelen over het wel of niet aanschaffen van een iPad maar de keuze bleef steeds maar op niet staan. Op zaterdag kwam daar echter verandering in toen ik een Whatsapp bericht van Dennis ontving dat hij in de icentre winkel in de raadhuisstraat stond en dat daar de faillissementsuitverkoop was begonnen. Of ik nog geïnteresseerd was in een iPad met meer dan 50% korting. Na navraag over modellen en prijzen besloot ik over te gaan tot aanschaf van een iPad 2 en Dennis wist een van de laatste exemplaren te scoren (het was DRUK) en voor zichzelf een iPad mini.

Later die dag reed ik bij Dennis langs om mijn nieuwe aanwinst op te halen en aangezien het rond etenstijd was kon ik bijna meteen aan de dis (een heerlijke lasagne met gerookte kip, mascarpone en spinazie) aanschuiven. Na de maaltijd en de koffie vertrok ik naar huis om met mijn nieuwe speelgoed te gaan spelen, Dennis heb dank voor zowel de maaltijd als het halen van de iPad voor mij. Ik ga ervan genieten!

1 opmerking:

  1. Graag gedaan, blij dat de lasagna ook gelukt was :-). Zaten er nog pikante foto's op :-)?

    BeantwoordenVerwijderen