woensdag 12 juni 2013

Tjeerd en Juliette

Dinsdag was het alweer een half jaar geleden dat ik mijn martelgang naar tandarts en mondhygiënist had gemaakt dus ik mocht weer aan de bak. netjes op tijd arriveerde ik in de pijp voor mijn afspraak en mocht, zoals gebruikelijk eerst bij Tjeerd langs voor de schoonmaakbeurt. Ik ben een redelijk lastige patiënt maar Tjeerd had een nieuwe techniek deze keer. Er werd geen elektronica gebruikt maar ouderwets gereedschap en dat bleek stukken beter te werken bij mij. (Bijna) zonder problemen was Tjeerd een half uur met mijn gebit bezig en alles blonk weer als een spiegeltje na het harde werk van Tjeerd. Vervolgens schoof ik een stoel op naar de werkplek van Juliette die eens ging controleren wat de status van mijn gebit was.

Enkele minuten later stapte ik weer uit de stoel met de mededeling dat alles er weer pico bello uitzag en liep ik naar de balie om af te rekenen. Hier bleek dat ook de tandarts praktijk een stap gezet had want er werd om mijn email adres gevraagd. De uitleg was dat ik dan een bevestiging van mijn nieuwe afspraak per mail zou krijgen en een dag daarvoor een herinnering. Ik maakte dan ook meteen een afspraak voor zowel tandarts als mondhygiënist voor december. Even later kwamen deze al binnen maar zo te zien zit hier geen state of the art geautomatiseerd systeem achter. De ene mail bevatte één afspraak, de andere beide afspraken en ook de teksten waren niet helemaal gelijk aan elkaar. Ach het is een eerste stap zullen we maar zeggen en er blijft duidelijk ruimte voor verbetering.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten