maandag 3 juni 2013

Abina

De bar van Abina
Mijn neefje werd op zondag veertien en aangezien het een kinderfeestje zou worden had mijn zusje gevraagd of ik het leuk vond om op zaterdag met hun uit eten te gaan. Uiteraard mocht de jarige kiezen en dat betekende spareribs eten bij Abina.

Wij hadden een tafeltje gereserveerd om zeven uur in dit altijd drukke hotel/café/restaurant. Omdat we iets te vroeg waren moesten we aan de bar wachtten tot ons tafeltje vrij kwam. Nu zag ik dat de hele avond elk vrij tafeltje even later alweer door de volgende eters ingenomen werd. Abina doet goede zaken. Na afloop van de maaltijd begreep ik hoe dat kwam, vriendelijke bediening, goed eten en prettige prijzen. Altijd een winnende combi! Waar mijn neefje dus voor de spareribs gaan koos mijn zwager voor de spies Abina, mijn zusje voor de saté en gingen mijn nichtje en ik voor de zalmsnippers met asperges (moet kunnen op een juni). Voor had iedereen garnalen in diverse varianten en mijn neefje had als voorgerecht ..... zijn eerste sparerib. Het was lekker en het was gezellig, wat wil je nog meer. Kortom een prima manier om mijn neefjes verjaardag te vieren en een stuk beter dan een tuin afgeladen met gillende kinderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten