woensdag 19 juni 2013

Jopenkerk (en bier)

Dinsdag was wederom afspraak avond met een oud collega en the place to be was deze keer Haarlem en we hadden om zes uur afgesproken bij de Jopenkerk. Ik ging dan ook om vijf uur weg uit Almere, reed langs huis om mijn werkspullen te dumpen en stapte weer in de auto voor het laatste stukje naar Haarlem. Op de snelweg ging alles nog prima maar na de afslag bij Haarlem zuid kwam ik in een zeer trage verkeersstroom terecht en het resultaat was dat ik pas om half zeven arriveerde.

Daar verliep echter alles van een leien dakje want er was al een tafeltje in de zon geconfisqueerd en er waren al twee adrianussen en een schaal met bitterballen en overige snacks besteld. Het was heerlijk in het zonnetje en al snel werd de Adriaan door mij opgevolgd met een malle Babbe. Dat tweede biertje verdween in een wat rustiger tempo en tijd voor een derde was er niet meer want het volgende onderdeel van de avond was de maaktijd en daar was het inmiddels tijd voor geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten