maandag 17 juni 2013

BBQ

De BBQ staat te loeien
Zondag was het Vaderdag en mijn zusje en zwager hadden de familie uitgenodigd om dat bij hun met een BBQ te gaan vieren. Zodoende pikte ik mijn ouders op en reed naar Amstelveen waar mijn zusje, zwager, nichtje en neefje ons opwachtten. Als eerste waren er natuurlijk de cadeautjes en dat was voor mij een makkie. Op de vakantie naar Texas had ik een paar mooier polo's voor mijn vader gekocht en dat was uiteraard meteen zijn cadeau voor Vaderdag. Hij droeg er trouwens ook een, een lichtblauwe Tommy Bahama.

Ondertussen ging mijn zwager de BBQ bedienen en het weer was aardig opgeknapt. Zodanig zelfs dat de heren besloten in de tuin te gaan zitten. Mijn zusje en moeder kozen echter voor binnen en mijn nichtje pendelde tussen beide bestemmingen heen en weer. De BBQ was goed verzorgd met veel vis (garnalen, zalm en witvis) en uiteraard waren er ook spare ribs want dat is toch wel het meeste gewilde voedsel van mijn neefje. Na de koffie en een gezellige middag en avond namen we afscheid van de rest van de familie en kwam er een einde aan een druk maar leuk weekend voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten