donderdag 27 juni 2013

Broadway comics

De Broadway pet
Op de hoedenplank (de plank bovenop mijn kapstok waar ik mijn caps en sjaal bewaar) bleek zich, ver uit het zicht, nog een heel ingedeukte pet te vinden. Deze pet kwam uit het roemruchte tijdperk van de Nuff Said, het comic informatie blad dat ik samen met Dennis, Frank en Simon maakte in de jaren 90. Dat waren de jaren dat internet er al was maar er was toen nog maar een klein groepje dat internet kenden en een nog kleiner groepje mensen in Nederland dat het gebruikte. Wij behoorden tot die groep en daardoor konden we voor ons magazine via het internet afgenomen interviews met schrijvers en tekenaar plaatsen. Daarnaast hielden we contact met Amerikaanse uitgeverijen via email  en lieten hun wedstrijden sponsoren. Zij stuurden ons dan zaken als boeken, gelimiteerde uitgaven , gadgets en nog veel meer dat we als prijs weg konden geven.

Een van die uitgeverijen was Broadway comics van onze goede vriend Jim Shooter en als onderdeel van het prijzen pakket waren er ook speciale caps. Een van die caps is dus duidelijk niet als prijs uitgereikt en ligt al vele jaren onopgemerkt op mijn kapstok. Met ingang van vandaag is dat echter veranderd en weet ik weer dat ik hem heb. Aangezien ik er geen enkele waarde (meer) aan hecht gaat hij echter verdwijnen. Niet richting afval zoals zoveel andere dingen die ik terugvond in mijn huis maar ik vermoed dat ik mijn goede vriend Simon hier best wel een plezier mee doe. Sam bij de volgende afspraak van de boys heb ik hem bij me voor je!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten