woensdag 5 juni 2013

Mobiel internet

Zoals bekend heb ik een van de duurste internet providers van Nederland maar daar krijg je wel waar voor je geld. Zo hoort er bij mijn account standaard een spotify abonnement, nog wat andere dingen en heb ik toegang tot een uitstekende use net server. Vandaag kreeg ik een brief van xs4all dat de service wederom was uitgebreid met een nieuwe component en wel een een gratis mobiel data abonnement. Ik kan gratis een sim bij ze bestellen voor smartphone of tablet die, met een maximum van 200 Mb per maand mij toegnag geeft tot het internet.

Dat betekent dat ik bjj hun een nano of micro sim kan bestellen die mij kosteloos toegezonden wordt. En mocht ik dan alsnog een iPad gaan kopen dan kan ik een 3G exemplaar nemen zonder mij al te druk hoeven te maken over het feit dat ik daar een extra sim met data abonnement bij nodig heb. Wederom een leuke uitbreiding van de services van mijn provider en eentje waar ik zeker gebruik van ga maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten