dinsdag 11 juni 2013

Verkeersregelaar

Toen ik tegen een uur of een naar de supermarkt reed, stond ik behoorlijk lang in een rij voor de kruising. Toen ik eindelijk een stuk naar voren kon rijden zag ik dat het stoplicht niet werkte en dat er een verkeersregelaar druk bezig was met het uitoefenen van zijn beroep. Hij wisselde een stuk minder vaak dan het stoplicht dus de wachttijden waren navenant langer en dat verklaarde het oponthoud.

Terwijl ik wederom stond te wachten viel het me op dat er een busje op de stoep stond met wat collega's van de hardwerkende man er om heen en dat er ook twee agenten aanwezig waren/ Na in eerste tevergeefs naar een ongeluk gezocht te hebben ging er opeens een lampje bij mij branden. Een van de agenten had wat papieren in zijn handen en sprak met een andere man. Waarschijnlijk was de verkeersregelaar examen aan het doen en was dit zijn praktijkopdracht. Nu heb ik een verzoek aan het instituut van verkeersregelaars, ga dat in het vervolg ergens anders doen en val mij daar niet mee lastig, ik heb betere dingen met mijn tijd te doen dan in kunstmatig aangelegde files te staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten