vrijdag 21 juni 2013

Star Trek 2 - The darkness wirhin

Dit uitje begint zo langzamerhand aardig traditioneel te worden want na een goede maaltijd is het tijd voor een (hopelijk) goede film en deze keer was de keuze op de nieuwe Star Trek, into darkness, gevallen. Ik had deel 1 van de nieuwe serie niet in de bioscoop gezien maar later thuis en ik vond het een alleraardigste film, ik was dan ook benieuwd hoe deel 2 zou bevallen.

Welnu het eind resultaat was goed te noemen met een aantal leuke verwijzingen naar zowel deel 1 (de beastie boys) als de originele serie met onder andere een gastoptreden van Leonard Nimoy in zijn rol van de originele dr. Spock en enkele andere leuke dingen zoals een tribble. Twee zaken waren echter minder te noemen, de erg uitgerekte emotionele sterfscène (waarvan je toch al weet dat hij niet dood gaat) en de finale die voor mij te lang duurde. Ik zou er niet voor naar de bioscoop gaan tenzij je een Trekkie bent maar downloaden is wel degelijk een goede optie.

1 opmerking:

  1. Je ziet het, jij bent geen fan 😄. Het is Mr Spock, Dr Spock is een kinder psycholoog!

    BeantwoordenVerwijderen