donderdag 16 juni 2011

Vianen

Nadat de ontbijt sessie voorbij waren was het tijd voor de avond sessies (eentje dan). Het einde van de huidige demo woede komt in zicht want dit was mijn voorlaatste demo voor de komende tijd. Ik vertrok tegen half zes uit Almere want de route naar Vianen is nogal file gevoelig. Ik reed echter zonder een enkel oponthoud door en was dus ruim voor 7 uur aanwezig in Vianen. Ik werd hartelijk ontvangen en zette mijn spulletjes klaar. Tijdens de ontvangst bleek dat de beloofde broodjes veranderd waren in de Chinees dus dat was ook nog eens gunstig nieuws. Gezamenlijk met collega's en adviseurs zat ik dan ook te eten zodat we op tijd konden beginnen. Ik moest namelijk uiterlijk om 9 uur weer weg i.v.m. een concert in Amsterdam. Ik zou namelijk met vrienden uit eten gaan bij Suvarnaphum en vervolgens naar Paradiso afreizen. Aangezien ik niet kon mee eten had ik hu Billy Thai aangeraden daar deze een stuk dichter bij Paradiso zit. Zoals ik later van ze hoorde was het prima bevallen en was de enige klacht dat ze te veel besteld (en opgegeten) hadden.

De sessie verliep (zoals eigenlijk altijd) wederom erg goed. Levendige discussies en veel interesse en interactie. Het verliep zelfs zo goed dat we kwart voor negen nog volop bezig waren. Ik had echter iedereen voorbereid op mijn vertrektijd en begon mijn gedeelte af te ronden en mijn spullen in te pakken. Even voor negen uur zat ik dan ook in de auto om naar Amsterdam te vertrekken voor het vervolg van de avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten