maandag 20 juni 2011

Vaderdag

Vaderdag was dit keer niet bij mijn ouders maar bij mijn zuster & zwager. Tevens werd dit jaar niet het traditionele drank cadeau gegeven maar was er een andere mogelijkheid. De BBQ van mijn ouders was net overleden en dus hadden wij een nieuwe aangeschaft voor het mooie weer dat hopelijk gaat komen.

We hadden het uiteraard over de diploma uitreiking van mijn nichtje die grandioos geslaagd was en ook nog op de voorpagina van de telegraaf stond met enkele van haar klasgenoten. Op de vraag wat ze voor haar diploma wou hebben bleef het stil maar we kwamen tenslotte op een etentje uit (ja ze is inderdaad familie van me). Verder maakten we gebruik van de app van booking.com om een hotel voor mijn ouders in Dublin uit te zoeken. Ze wouden centraal zitten dus dat werd Hotel Le Cirk in hartje Dublin. Daarna was het tijd voor de maaltijd, een Chinese tomatensoep gevolgd door nasi en mie met kippenboutjes, saté, kroepoek, atjar, zilveruitjes & augurk. Na het eten reed ik weer huiswaarts waar ik meteen de boeking voor het hotel deed zodat nu vlucht en hotel geregeld zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten