vrijdag 17 juni 2011

Jason and the scorchers

De rit van Vianen naar Amsterdam legde ik in een erg vlot tempo af zodat ik me eerst thuis nog even kon omkleden. Een pak is nu eenmaal niet de juiste dresscode voor een rock concert. Onderweg had ik nog telefonisch contact met de anderen. Dennis was helaas afgehaakt omdat zijn oppas niet kon en hij dus op zijn kinderen moest passen.

De andere vertelden mij dat zij inmiddels tegenover Paradiso zaten (bij de Heineken Hoek) en daar op mij zouden wachten. Zo'n tien minuten te laat betraden wij de kleine zaal van Paradiso (en klein is ie want 200 man past er niet in) waar Jason en the Scorchers al begonnen waren. Het hele repertoire werd uit de kast gehaald van broken whisky glass van de allereerste ep uit 1982 tot drugstore truck drivin' man van de laatste 'nieuwe' plaat uit 1996. De band rockte anderhalf uur lang en deed mij nu al verlangen naar ons geplande bezoek aan Nashville (daar komen ze namelijk vandaan) in 2012.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten