zaterdag 18 juni 2011

Cordys BBQ

De donderdag had een slechte start, regen, heel veel regen. Desondanks kon ik filevrij naar Almere rijden maar ik had een hard hoofd in de jaarlijkse BBQ die door Cordys georganiseerd werd. Het weer werd er die dag niet veel beter op en ook de rit naar Putten was nat.Toen we echter op kasteel de Vanenburg arriveerden was er een waterig zonnetje doorgebroken dat flink aantrok. Al gauw zaten we met een drankje in de tuin terwijl de koks druk aan de slag waren met de BBQ.

Ik had een witte wijn besteld maar op advies van de bediening proefde ik de rosé van een granache druif. Een erg goed advies want de rosé smaakte prima en hield zich staande bij de BBQ. Bij de zalm en garnalen was dat uiteraard probleemloos maar zelfs bij de diverse vlees gerechten hield hij zich staande. Al etend, drinkend en netwerkend verliep de tijd vlot en was het al weer tijd om te vertrekken. Alsof de weergoden afgekocht waren begon het pas weer te regenen aan het eind van de BBQ en met behulp van de overal aanwezige Vanenburg paraplu's konden we droog naar onze auto's terugkeren. Terugkijkend op een prima avond aanvaardde ik dan ook de rit naar Amsterdam die wederom in de regen verliep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten