donderdag 9 juni 2011

Harderwijk

Woensdagochtend was het zo ver, mijn laatste ontbijt sessie en deze keer was het in Harderwijk. Ondanks alle plezier dat ik aan deze sessies heb gehad was ik er helemaal niet rouwig om dat dit de laatste zou zijn. Het betekende namelijk (wederom) opstaan om kwart voor zes om tijdig op de klant locatie aanwezig te zijn. Ik kwam netjes om half acht aan bij de klant op nog geen seconde gevolgd door mijn collega met wie ik samen de sessie zou houden. We werden hartelijk ontvangen door de klant en richtten alles netjes in. Ondertussen arriveerden zowel de diverse gasten als de broodjes (deze keer gelukkig meer dan genoeg).

We hadden een groot gezelschap en staken van wal. De sessie was misschien wel de beste tot nu toe en meer dan tevreden verlieten we het pand. Vanaf nu mag een andere collega het stokje van mij overnemen. Mocht men mij nog een keer nodig hebben voor een sessie dan wil ik daar best over nadenken indien het een brunch sessie is. Ontbijt sessies skip ik voorlopig even.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten