woensdag 8 juni 2011

Mondhygiéniste & Tandarts

Het was dinsdag weer zo ver na een half jaar zonder kopzorgen was het weer tijd voor een bezoek aan mijn vriendinnen Bianca en Juliette. Was het voor Juliette (tandarts) inderdaad een half jaar voor mijn mondhygiëniste (Bianca) was het een vol jaar. Zij was ziek tijdens mijn vorige bezoek en de toen opnieuw gemaakte afspraak viel ook al uit. De volgende keer dat ze tijd had was weer 2 maanden later dus toen besloot ik maar meteen door te schuiven naar mijn volgende tandartsbezoek. Bianca was drie kwartier met me bezig. Na afloop kreeg ik het verwijt cq. advies dat ik echt elk half jaar moest komen en ondanks wat gesputter mijnerzijds over ziekte en afwezig bleef ze steng kijken.

De controle van Juliette daarna was een makkie na vijf minuten kreeg ik te horen dat alles er prima uitzag en dat ik me over een half jaar weer kon melden. Vervolgens netjes een afspraak gemaakt met beide dames voor 6 december (ja de dag na Sinterklaas, kan meteen het zoet weer verwijderd worden) en ik kon opgelucht het pand weer verlaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten