vrijdag 24 juni 2011

Onverzorgd

Na de terugkomst uit Amerika was het behoorlijk druk geweest, zowel privé als werk was er veel te doen en een aantal dingen schoot er fors bij in. Zo moest ik bijvoorbeeld mijn standaard afspraak bij de kapper afzeggen en ik dacht toen dat een weekje later weer in te halen. Wishfull thinking zoals dat zo mooi heet want het kwam er niet van met als resultaat dat ik weer een bos haar begon te krijgen. En dat hield weer in dat ik naast het feit dat het er niet netjes uitzag opeens mijn haar mee moest gaan drogen na het douchen. Nu had ik een vierdaags weekend en zo'n beetje het eerst wat ik deed was een ritje naar Halfweg maken en me te laten fatsoeneren.  Alles ziet er nu weer pico bello uit en ik heb netjes weer een afspraak staan om over vier weken de boel weer te laten onderhouden want dit gaat niet nog een keer gebeurem!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten