zondag 5 juni 2011

Gemiste kans

Ik had de afgelopen week uitgeroepen tot de week van het niet koken. De start was erg goed met de bokkedoorns op zondag en eten op het werk op maandag. Dinsdag werd er echter een streep door de rekening getrokken. We zouden die avond een hapje eten bij Pulcinella en vervolgens een potje zaalvoetbal gaan doen in de plaatselijke sporthal. Helaas regende het afzeggingen op de dinsdag en konden we geen twee teams meer in het veld brengen. De avond werd dus op het laatste moment afgezegd en ik moest dus voor mijn eigen prakkie zorgen. Woensdag werd dan weer hersteld met een hapje met een goede vriendin in het Amsterdamse bos. Donderdag was mijn neefje jarig en verzorgde mijn zusje de maaltijd. Vrijdag en zaterdag was ik uit en werd er twee keer onderweg van een eenvoudige doch voedzame maaltijd genoten. Het doel is dus, helaas, niet gehaald vanwege de afzeggingen bij het voetbal. Volgende keer beter zullen we dan maar zeggen.

1 opmerking:

  1. 17 juni kun je het weer goed maken, dan gaat Ron Blaauw ons verwelkomen!

    BeantwoordenVerwijderen