maandag 1 augustus 2016

Pokemon Go

Het einde
Rages beginnen altijd snel maar kunnen net zo snel weer eindigen. Kwam ik in het begin van mijn wandelingen kuddes jeugdige Pokemon Go spelers tegen, nu zie ik er nog maar enkelen. Kennelijk is de blijvende kracht van het spel niet erg groot voor de jeugdige massa. Er zijn uiteraard nog voldoende spelers, zo kwam ik laatst een paar buren tegen bij een gym waar de moeder hoofdschuddend toekeek hoe haar man en dochter druk in een strijd om de gym verwikkeld waren, maar of het spel lang blijft bestaan ik weet het niet. De makers hebben ondertussen nieuwe features aangekondigd waaronder het ruilen van Pokemon met andere spelers, maar ze zullen op moeten schieten om de vaart er in te houden. Mij benieuwen of ik het aantal spelers verder zie afnemen of weer zie toenemen in de toekomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten