dinsdag 23 augustus 2016

Kitten

Uitgevloerd
Van de week waren we bij mijn zusje en zwager op de koffie om het nieuwste gezinslid te begroeten, Casey. Casey was de nieuwe kitten van mijn nichtje en voordat het te laat was wilden we hem uiteraard even zien. En te laat telde dubbelop want een kitten groeit snel op en is dan minder leuk maar mijn nichtje ging ook nog eens binnen twee maanden op zichzelf wonen en dan ging Casey uiteraard mee.

Het was een gezellige visite, zonder mijn nichtje want die was aan het werk, maar met een erg drukke Casey die van hot naar her aan het hollen was en op alles wat bewoog dook. Mijn neefje was wel thuis en die zat flink in de stress want de volgende dag moest hij op voor het theorie examen voor zijn rijbewijs en hij had er niet al te veel vertrouwen in. Onterecht zoals een dag later bleek want hij had het gewoon gehaald. Casey was echter de ster van de avond en de kans dat wij straks een kitten gaan nemen is dan ook wel heel erg groot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten