dinsdag 9 augustus 2016

Audio station

De (voorlopige?) winnaar
Het was tijd om het derde onderdeel van mijn NAS op te gaan tuigen en dat was het audio gedeelte. Ik zette een cd op het NAS en riep Audio Station op om te kijken hoe alles werkte. Ik bleek geen cd hoesje in beeld te krijgen en van de tekst slechts de eerste vijf regels. Het tweede was snel op te lossen door een upgrade door te voeren maar kennelijk moesten de hoesjes met de hand neergezet worden.

Aangezien ik dat (te) veel werk vond ging ik op zoek naar een alternatief en dat werd de plex media server. Installeren ging vlekkeloos en inderdaad werden hier netjes de cd hoesjes tevoorschijn getoverd. Om de teksten in beeld te krijgen moet ik echter overschakelen naar de betaalde versie en daar heb ik (nog) geen zin in aangezien de teksten niet zo belangrijk zijn. Op dit moment kies ik dus voor de gratis versie van plex, nu nog mijn muziek overzetten naar mijn NAS.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten