vrijdag 19 augustus 2016

Nogmaals BBQ

De tafel was gedekt
Het voordeel van niet al te ver van je ouders vandaan te wonen is dat je spontaan dingen kunt afspreken. Zo stuurde mijn moeder mij een Whatsappje of ik, gezien het mooie weer, zin had om de volgende dag te komen BBQ'en. En aangezien ik altijd te porren ben voor lekker eten en door mijn revalidatie niet al te veel andere afspraken heb nam ik de uitnodiging dan ook met beide handen aan.

Toen we de volgende dag arriveerden was de houtskool al goed te ruiken en al gauw zaten we gezellig in de tuin waar alleen de poes wat bezwaar maakte want die werd naar een andere stoel verbannen. Iedereen werd van een glas wijn voorzien en mijn vader legde de eerste dingen op de BBQ. Er kwam koe, varken, en kip voorbij en alles smaakte prima. Na de koffie was het echter weer tijd om te vertrekken want ik ben nog erg voorzichtig met langere tijd achter elkaar zitten, maar dat mocht de pret niet drukken. Het was, zoals eigenlijk altijd, weer heel erg gezellig geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten