donderdag 4 augustus 2016

Tom kha kai

Yum
Vanavond voor het eten besloot ik voor het eerst van mijn leven om een Thais gerecht te maken en om het nog origineler te maken een soep want net zoals Thais had ik ook nog nooit soep gemaakt.

De reden dat ik het ging proberen was dat mijn vriendin een Tom Kai set van Blue elephant gekocht had die nog in de kast stond, en ik de overige ingrediënten, kip, champignons en limoen toch al in huis had. Het bleek redelijk simpel te zijn en binnen een kwartiertje had ik een soep op tafel staan die er iets donkerder uitzag dan ik in een restaurant gewend was (waarschijnlijk iets meer kokos melk) maar die verrassend lekker smaakte. Ik heb in ieder geval mijn gerechtenaanbod uitgebreid met mijn eerste soep en ga binnenkort zeker nog iets anders van blue elephant uitproberen en kan het jou ook aanraden indien je van Thais eten houdt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten