vrijdag 26 augustus 2016

A fusion

Sushi
Aangezien het de goede kant uit aan het gaan was het ook tijd om voor de eerste keer sinds mijn operatie weer uit eten te gaan. De keuze was gevallen op een oude favoriet A-fusion en samen met een van mijn vrienden ging ik daar dan ook heen.

Het plekje waar wij wilden gaan zitten werd bezet door Lucky, de huiskat en dat is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken dus verhuisden we naar een tafeltje voor vier achter de sushi chef. Daar namen we met een knabbel en een biertje de kaart door waarna we onze bestelling plaatsten. We begonnen met een mooie schaal met sushi die gevolgd werd door o.a. broodjes eendfilet, saté en nog veel meer heerlijkheden. Na het eten kwam er nog koffie van het huis en toen was het tijd om te vertrekken. De kroeg zat er voor mij niet meer in het was genoeg geweest. We namen dus afscheid van elkaar, ik naar het centraal station om de tram te nemen, hij naar de kroeg om nog een afzakkertje te nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten