zondag 14 augustus 2016

Tweede bezoek

Yummie
Donderdag bracht ik mijn tweede bezoek aan de Akermolen en waren twee verschillen met de eerste keer. Ik was met mijn vriendin en het was nu wel mooi weer. We namen dan ook plaats buiten op het terras in het zonnetje en dat ging nog maar net, het was namelijk erg druk. Na enige tijd wachten bestelden we twee bier, waarbij ik een tarwebier van de 7 deugden koos en mijn vriendin een normaal pilsje. Daarbij bestelde we uiteraard een bittergarnituur want het was tenslotte borreltijd.

Na enige tijd wachten arriveerde de drank en na nog wat langer wachten de hapjes. We genoten van het eten, het drinken en de zon op mijn derde uitstapje sinds de operatie. Tegen vijf uur braken we op (ook de sluitingstijd van de Akermolen) en liepen de kilometer terug naar huis. Zo sloeg ik twee vliegen in een klap, en mijn middagwandelingetje en een hapje en een drankje in het zonnetje. Een prima besteding van de zondagmiddag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten