vrijdag 12 augustus 2016

Olympische spelen

Toch al twee keer goud
In de loop der jaren ben ik van sportverslaafde (passie dan, niet actief) behoorlijk afgekickt naar incidenteel consument. Waar ik vroeger Ajax en het Nederlands elftal op de voet volgde, de tour de France en andere grote evenementen netjes bijhield, kijk ik nu slechts heel soms en meestal staat dan de tv aan terwijl ik wat anders doe.

De vraag is dan komt dit door tijdgebrek of heb ik echt veel minder interesse. De afgelopen periode heeft bewezen dat het met interesse te maken heeft want ik heb nog nooit zo veel uren op de bank doorgebracht als tijdens mijn revalidatie en ik heb nog geen minuut naar de verslagen van de Olympische spelen gekeken. In plaats daarvan lees ik en kijk ik naar films en tv series. Het bewijs is geleverd, mijn sportinteresse is heel diep gezonken alleen voor bezoekjes aan het stadion loop ik nog warm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten