woensdag 31 augustus 2016

Kantoor

Een modern kantoor
Woensdag was ik voor het eerst sinds mijn operatie weer op mijn werk. Alhoewel ik alweer enkele weken werk doe ik dat van huis uit en daarom was het goed om weer eens naar kantoor te gaan. Onderweg bleek het landschap flink veranderd te zijn want de verbouwingen aan de A1 richting Almere was gereed en daar glommen nu vijf plus twee rijstroken mij tegemoet. Dat moet een positief effect op de files hebben, nu de andere kant nog plus de A6 en files behoren, voor een hele korte tijd, weer tot het verleden.

Het bezoek op kantoor was goed, even met mijn manager en diverse collega's bijgepraat en afgestemd wat ik de komende week ga doen en daarna weer richting huis. Even kijken of ik volgende week weer langs kan want direct contact is een stuk beter dan chat, mail en telefoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten