zondag 31 juli 2016

Topvis

Niet slecht maar geen top
Een van de dingen die ik eindelijk heb kunnen doen met mijn gedwongen thuiszitten is een bezoekje brengen aan topvis, de nieuwe viszaak die al een paar maanden op mijn winkelcentrum zit.  Het bleek een zaak te zijn waar je zowel vis kunt kopen voor thuis als ter plekke van een visje en een frisdrankje kunt genieten. Ik nam haring, gerookte zalm, kibbeling en een salade met wasabi mee om thuis eens te gaan proberen.

Eenmaal thuisgekomen bleek de wasabi salade heel erg lekker te zijn, die ga ik zeker vaker halen, maar de andere producten waren niet slecht maar ik kan veel betere krijgen in de buurt. Topvis is makkelijk voor als ik eens snel een stukje vis moet scoren of makkelijk wil lunchen maar ik ben banf dat ik geen vaste klant ga worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten