maandag 15 augustus 2016

The vault

De deuren moeten geopend worden
Escape rooms zijn al een tijdje een populair uitje. Hierbij wordt je met enkele vrienden opgesloten in een kamer en moet je er binnen een uur uit zien te komen door het oplossen van puzzels.

Kennelijk is de belangstelling tanende want een Amsterdams escape room heeft een puzzel app uitgebracht om mensen een idee te geven wat een escape room inhoudt. Aangezien ik en dol ben op puzzelspelletjes en veel tijd op de bank moet doorbrengen zag ik dit als een ideale tijdsbesteding. Ik heb de vault inmiddels gedownload en ben uit de eerste kamer ontsnapt en ben bezig de geheimen van de tweede kamer uit te pluizen. Een prima aanvulling op mijn tv en film kijk activiteiten en een aanrader voor mijn vriend Simon die dol is op dit soort spelletjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten