woensdag 3 augustus 2016

De akermolen

Het interieur
Ik had vandaag met een van mijn vrienden afgesproken om samen te gaan lunchen maar het weer was dusdanig slecht dat we wat later afgesproken hadden. Ik had besloten om naar de qkermolen te gaan want dat lag binnen een kilometer van mijn huis dus een afstand die prima te doen was voor mij.

Hij arriveerde op de fiets en samen wandelden we naar het theehuis. Ze hadden een mooi terras maar helaas was het weer nog op het randje dus gingen we binnen zitten met beiden een cappuccino en een appelgebak (ik zonder, hij met slagroom). Later in de middag werd het een bittergarnituur met een drankje en vervolgens verlieten we de akermolen na een erg gezellige middag en mijn eerste uitstapje sinds mijn operatie, inmiddels vier weken geleden. Vervolgens terug naar huis en voor de rest van de avond mijn grote vriend de bank weer, maar het was erg prettig om voor de eerste keer iets buiten de deur te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten