vrijdag 5 augustus 2016

Munzee

Het is heel simpel
Om mijn wandelingetjes wat interessanter te maken had ik Munzee gedownload op mijn telefoon. Het is een app waar je stickers met QR codes mee scant die andere spelers dan weer achtergelaten. Op de website had ik gezien dat er wel wat stickers bij mij in de buurt waren dus besloot ik op zoek te gaan.

Zoals de website beloofde was het allemaal heel simpel. Kijk op de kaart, ga naar de plek en gebruik de map op te kijken waar de sticker is om hem daarna te scannen. Welnu het gedeelte tot en met de sticker op de kaart ging als een trein maar in werkelijkheid kon ik de stickers (ik heb er drie geprobeerd) absoluut niet vinden. Na wat zoeken gaf ik het op, of de stickers waren verwijderd door anderen of de kaart klopte niet maar Munzee gaat weer van mijn telefoon verdwijnen, ik vind wel iets anders om tijdens mijn wandelingetjes te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten